Poker żetony ile rozdać

  1. Gry Online Jackpot: Normalnie wszystko powinno być uporządkowane wtedy, miejmy nadzieję.
  2. Hot Slot Darmowe Gry - Nie otrzymałem jeszcze moich zwrotów, zaktualizuję je, gdy otrzymam.
  3. Nowe Automaty Online Darmowe Spiny Bez Depozytu 2023: Oznacza to bardziej przewidywalną kontrolę nad najwyższymi obrotowymi piłkami, pod warunkiem, że masz wystarczające umiejętności, aby to wykorzystać.

Nowe maszyny hazardowe kasynowe

Elektroniczny Kasyna Taktyka
Poniżej znajdziesz wszystkie Skrill akceptujące kasyna online w Kanadzie.
Zagraj W Kasynie Bez Rejestracji 2023
To jest, gdzie gniazdo staje się naprawdę interesujące i opłacalne.
Uzyskaj dowolną płatną grę i aplikację za darmo.

Automaty do gier za darmo bez logowania

Gry Za Darmo Sloty Do Gier 2023
Tak, ale tylko wtedy, gdy grasz na prawdziwe pieniądze.
Gry Sloty Bez Rejestracji Na Androida
Gracze mogą znaleźć tutaj gry od różnych dostawców oprogramowania, takich jak NetEnt, Playson, Betsoft, NextGen Gaming, Microgaming i WMS, żeby wymienić tylko niektórych..
Kasyna W Polsce Gra W Karty 2023

Slider

Społeczna odpowiedzialność biznesu – agencja JETEVENTS w projekcie SŁOWO ZABIERA GŁOS

JETEVENTS był partnerem strategicznym i producentem wykonawczy projektu SŁOWO ZABIERA GŁOS, organizowanego przez Społeczny Komitet Organizacyjny 100-lecia Urodzin ks. Twardowskiego.

create

Z okazji 100-lecia urodzin ks. Jana Twardowskiego Społeczny Komitet Organizacyjny podjął inicjatywę organizacji wydarzeń związanych z jubileuszem. Zadanie opracowania strategii, kreacji a także programu obchodów przyjęła agencja JETEVENTS, zapraszając do współpracy agencje SAN MARKOS i PUBLICITY. Jednocześnie JETEVENTS stała się partnerem strategicznym a także producentem wykonawczym części eventowej jubileuszu. W toku prac nad strategią powstała koncepcja kampanii zintegrowanej SŁOWO ZABIERA GŁOS, składającej się z wielu elementów, tworzącej cykl wydarzeń kulturalnych i społecznych wspartych akcją PR w mediach i digitalu oraz kampanią społeczną w TV i radio. Koncepcja kreatywna zakładała odejście od „laurkowego” potraktowania ks. Twardowskiego w kontekście zarówno jubileuszu, jak i jego twórczości, a także oparcie kreacji na jednej z najważniejszych myśli ks. Twardowskiego („słowem należy się dzielić, jak opłatkiem”), wyrażonej w głównym przekazie kampanii: „słowo zabiera głos”.

act

W ramach projektu zrealizowano cykl wydarzeń specjalnych: konferencję prasową w Domu Spotkań z Historią, slam poetycki „Twarde Słowa” w Miejscu Chwila, uroczystą Sesję Inauguracyjną na Zamku Królewskim, „Rekord Polski z Księdzem Twardowskim” (akcja ustanowienia rekordu Polski w jednoczesnym czytaniu wiersza na placu przed Świątynią Opatrzności Bożej), koncert „Twardowski w muzyce” w Parku Praskim, projekt „Kwadrans po trzeciej” realizowany w mediach społecznościowych, bitwa freestyle’owa „Daję Słowo” w klubie Sen Pszczoły. Warty odnotowania jest udział w realizacji projektu studentów i absolwentów Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, którzy w ramach programu „Absolwent z kompetencjami” odbywali staże w JETEVENTS realizując wybrane eventy pod okiem mentorów z agencji.

feel

Działania podjęte w ramach projektu o niewielkim budżecie zaowocowały bardzo wysoką efektywnością – szacowany ekwiwalent reklamowy wyniósł 2 250 tys. zł (tylko za okres 27 maja – 10 lipca 2015, bez kampanii TV i radio w styczniu 2016 r.).
Odpowiednia kreacja i strategia miały wpływ na pozyskanie patronów medialnych: TVP1, Polskie Radio, Gazeta Wyborcza i Wirtualna Polska (zainteresowani patronatem byli niemal wszyscy czołowi nadawcy). Dzięki staraniom organizatorów i wsparciu agencji do uczestnictwa w projekcie udało się pozyskać kilkuset wolontariuszy, osób medialnych, a także instytucji i organizacji pozarządowych.
Projekt miał także aspekt edukacyjny: w realizacji eventów brali udział stażyści agencji – absolwenci UKSW, pracujący w ramach programu „Absolwent z kompetencjami”, ocenionego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju jako najlepszy polski program edukacyjny finansowany ze środków unijnych w 2015 r. Projekt został bardzo wysoko oceniony zarówno przez odbiorców, media, przedstawicieli różnych środowisk, jak i klienta – Społeczny Komitet Organizacyjny. SŁOWO ZABIERA GŁOS otrzymało pierwszą nagrodę w kategorii kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu w konkursie MP Power Awards 2015.

Projekty

Kolejny event hybrydowy za nami

Kolejny event hybrydowy za nami 24 czerwca 2020 roku zorganizowaliśmy uroczystość podpisania umów na rozbudowę Terminalu LNG w Świnoujściu im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Było to bardzo prestiżowe wydarzenie z udziałem gości administracji rządowej m.in. Piotra Naimskiego, Sekretarza Stanu w KPRM, Marka Gróbarczyka, Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, zarządów spółek GAZ-SYSTEM, Morskie Porty Szczecin i …

Digital
Field marketing
Imprezy biznesowe
Imprezy otwarte
Incentive
inne
Konferencje
Pr i edukacja
Teambuilding

Kontakt