event dla pracowników SEGRO z okazji wynajęcia milionowego metra przestrzeni biznesowej
create
Jak oryginalnie i nieszablonowo zakomunikować całemu zespołowi niewątpliwy sukces SEGRO – czyli przekroczenie 1 000 000 m2 wynajętej powierzchni biznesowej? Jak dodać do tego integrację, zabawę, ciekawe miejsce? Jak spowodować, aby osiągnięty sukces był nie tylko liczbą, lecz także emocjami, które uczynią go naprawdę istotnym? Propozycja agencji była jednoznaczna: autorska, szyta na miarę gra terenowa typu LARP „WYPRAWA PO MILION”, która w swej fabule zawierać będzie element zakupu i wynajmu powierzchni i obiektów. Pomysł wydawał się oczywisty, nieoczywiste było napisanie scenariusza w taki sposób, aby efekt był emocjonujący i sprawił uczestnikom maksimum satysfakcji.
act
Głównym elementem eventu była pełna emocji i zaskakujących rozwiązań gra typu live action role playing „WYPRAWA PO MILION” (implementacja kultowej gry „Milionerzy” w żywą tkankę akcji eventowej). Podzieleni na grupy gracze – uczestnicy – poruszali się po rozległym, barwnym terenie wykonując różne zadania, zdobywając SG$ (segro$ było oficjalną walutą w trakcie gry), kupując znajdujące się w terenie obiekty a następnie wynajmując je, zdobywając kolejne pieniądze itd. Celem było zdobycie miliona! Obiekty, które można było kupić lub wynająć, miały dostarczać rozrywki i emocji; między innymi był to balon wznoszący się na dużą wysokość (z góry trzeba było dostrzec znajdujące się w terenie detale), zjazd na linie – tyrolka, przejście przez labirynt, poszukiwanie zwierząt ukrytych w lesie, skok z wysokości czy pajęcza sieć. Akcja trwała kilka godzin i towarzyszyły jest autentyczne emocje. W ramach eventu odbyła się także część konferencyjna oraz impreza wieczorna z wręczeniem nagród dla zwycięzców gry.
feel
Znakomite przyjęcie scenariusza gry przez uczestników i aktywny udział w kolejnych etapach gry to dowód na idealnie dobraną aktywność do celu eventu oraz grupy docelowej. W konsekwencji cała firma w sposób ewidentny, wzmocniony przeżyciami i emocjami, poczuła swoje miejsce na rynku i wielki sukces wynikający z przekroczenia miliona metrów wynajętej przestrzeni biznesowej. Eventowy 1 milion SG$ zdobyty przez jeden z zespołów przypieczętował osiągnięcie całej drużyny SEGRO.