Coroczna konferencja Orange K2 Sales Summit 2019 – „Sailing One Boat”
Główną ideą tegorocznej konferencji sprzedaży K2 Sales Summit 2019 pod hasłem „Sailing One Boat” było podsumowanie minionych kwartałów, prezentacja planów na kolejne miesiące oraz podsumowanie jednego z programów rozwojowych dla sprzedaży.
Nasza agencja zaproponowała koncept kreatywny, który nawiązywał do poprzednich organizowanych przez nas edycji i ewaluował na przestrzeni lat wraz ze zmianami w organizacji naszego Klienta. W tym roku opieraliśmy się o koncepcję „Sailing One Boat“. Głównym motywem graficznym były różnorodne figury origami, o prostych czytelnych kształtach, a jeden z nich – łódź, wystąpił w logotypie konferencji.
Zastosowaliśmy multi ekran i mapping, by oddać przekaz merytoryczny. Podczas wydarzenia oprócz prezentacji, wystąpień business case oraz success stories, w które zaangażowani byli pracownicy Orange oraz ich Klienci, goście mogli zintegrować się podczas wieczornego spotkania.
Już po raz kolejny mieliśmy okazję projektować i realizować to ważne wydarzenie dla Orange Polska.
Dziękujemy!