Orange – FORUM 2020
28 lutego 2020 r. odbyła się największa, doroczna konferencja Orange – FORUM 2020. Po raz pierwszy była ona adresowana do wszystkich menedżerów w kraju. Na miejscu gościliśmy około 1000 uczestników.
W tym roku wyjątkowy nacisk kładliśmy na technologię (wykorzystywaliśmy specjalnie ustawiony maszt 5G, dedykowany tylko naszym Gościom), ekologię (motywy pojawiały się zarówno w warstwie scenograficznej, merytorycznej, jak i w cateringu) oraz interakcję z publicznością z wykorzystaniem smartfonów (Uczestnicy brali udział w quizach, ankietach, zadawali pytania prelegentom podczas ich wystąpień, oceniali wydarzenie live oraz byli motywowani przez aplikacyjne narzędzia do czynnego udziału).
Tegoroczna edycja odbyła się na Trybunie II Toru Wyścigów Konnych Służewiec. Wykorzystaliśmy potencjał tego miejsca, gdzie w industrialnej przestrzeni zaadaptowaliśmy 5 ogromnych multimedialnych ekranów głównych oraz 4 tworzące qube centralny. Scena oraz korytarze wykonane były z naturalnych materiałów drewnianych, a ich wykończenie stanowiła żywa trawa. Wzdłuż chodników wmontowaliśmy paski ledowe pvs, które synchronicznie z ekranami i oświetleniem wyświetlały materiały graficzne.
Spotkanie uświetnili Goście, którzy swoimi wystąpieniami motywowali i dali świadectwo sukcesu pomimo trudności, jakie spotkali. Rafał Sonik, wielokrotny zwycięzca Rajdu Dakar, a jednocześnie biznesmen oraz Łukasz Czepiela z teamu Red Bull X-Fighters porwali publiczność opowiadając historie prawdziwe, a tak nieoczywiste!
Po części merytorycznej, prezentacjach, wystąpieniach bussines case oraz success stories, goście mogli zintegrować się podczas spotkania wieczornego.
Już od 2012 roku, wspólnie z Orange organizujemy eventy hybrydowe. Jest to połączenie eventów w sieci z tradycyjnymi wydarzeniami. Dla uczestników, którzy nie mogą wziąć osobistego udziału w evencie, przewidziana jest transmisja live za pomocą streamingu. Gość, który siedzi przed ekranem swojego komputera może jednak aktywnie w wydarzeniu uczestniczyć – zadawać pytania, wrzucać zdjęcia, głosować w ankietach, czy brać udział w quizach. W momencie uruchomienia sieci światłowodowej w Polsce, streamingi stały się dla naszego Klienta i dla nas codziennością, którą z przyjemnością realizujemy przy każdej okazji.