Poletka doświadczalne areną spotkań, prezentacji produktów i wspólnego świętowania
Create
Byliśmy organizatorem corocznych spotkań przedstawicieli firmy BASF z kluczowymi klientami podczas imprez plenerowych zwanych Dni Pola. Naszym zadaniem była kompleksowa organizacja spotkań wraz z tematyczną oprawą każdego z wydarzeń, ze szczególnym uwzględnieniem ekspozycji nowych i wiodących produktów firmy BASF, a także kreacja aktywności i konkursów w ścisłym powiązaniu z charakterem poszczególnych produktów.
Act
Agencja precyzyjnie zaplanowała logistykę i zrealizowała aktywności i działania promocyjne, które odbywały się na prawdziwych plantacjach. W każdej lokalizacji powstały polowe miasteczka BASF z halami namiotowymi, sceną, strefami aktywności, parkingami, infrastrukturą dla cateringu. Istotnym elementem wydarzeń była komunikacja wizualna, w tym silny branding zarówno BASF jak i poszczególnych produktów.
Feel
Wieloletnia współpraca JETEVENTS z BASF i jego klientami pozwoliła na przygotowanie takich aktywności i atrakcji, które trafiły w gusta odbiorców. Odpowiednia komunikacja przed eventami wpłynęła w znacznym stopniu na wysoką frekwencję. Zrealizowane w lekkiej, lecz merytorycznej formie działania zostały bardzo dobrze przyjęte przez uczestników wydarzeń.