Launch event marki Alphabet
Dedykowane nowej marce warsztaty brand experience.
create
Zadaniem agencji było zaprezentowanie nowej marki na polskim rynku za pomocą narzedzi event – experience, tak aby pracownicy zrozumieli i odczuli cechy składające się na osobowość marki.
act
W odpowiedzi na brief agencja przygotowała innowacyjne w formie, atrakcyjne warsztaty, będące doświadczaniem atrybutów i wartości marki. Kilkanaście stanowisk z animacjami, dedykowanymi poszczególnym cechom marki, oraz oddziałującymi na różne zmysły. Przykładowo, w jednym ze stanowisk można było posłuchać dwóch rozmów telefonicznych z klientem: standardowej i takiej, która wyróżnia nową markę. W innym uczestnicy badali dłońmi ukryte przed wzrokiem przedmioty, doznając skrajnie różnych odczuć dotykowych. Część integracyjna wypełniona została atrakcjami artystycznymi i rozrywkowymi.
feel
Zmiana barw firmowych nie odbywa się tylko na papierze. Doświadcza się jej wszystkimi zmysłami poznając DNA marki, jej osobowość i wartości. W przypadku Alphabetu pojawiła się także satysfakcja wynikająca z atrakcyjnej formy przekazu.