Slider

 

Z JETEVENTS do Lizbony – miasta wspaniałych zabytków i niezwykłej atmosfery

Kolejna wyprawa wiodła do Lizbony – miasta wielkich odkrywców. Wyjazd obfitował w niespodzianki i niezwykłe przeżycia, związane z odbywającym się w tych dniach festiwalem Św. Antoniego.

create

Stolica Portugalii była celem kilkudniowego, integracyjnego wyjazdu managerów . Zadanie agencji polegało na opracowaniu programu zwiedzania i atrakcji, rezerwacji przelotów, noclegów, posiłków i przejazdów, a także opracowaniu i wydrukowaniu pamiątkowego albumu z wyjazdu do Portugalii.
Lizbona to jedna z najmniejszych stolic europejskich, ale to właśnie stąd, w erze wielkich odkryć geograficznych, żeglarze rozpoczynali swoje dalekie wyprawy. Wybór tego miasta jako celu podróży, był nieprzypadkowy. Uczestników zaintrygowały legendy o mieście odkrywców, arcybogata kuchnia, wyjątkowe opinie o mieszkańcach stolicy Portugalii, a także odbywająca się w tym czasie fiesta z okazji Nocy Św. Antoniego.

act

W trakcie pobytu uczestnicy odbyli wiele spacerów po uroczych zakątkach miasta, zwiedzili Alfamę, Fatimę i Belem ze słynnym Pomnikiem Odkrywców, bawili się na ulicach miasta podczas lizbońskiego karnawału – Nocy Św. Antoniego, odwiedzili najbardziej znane restauracje, brali udział w wieczorze fado, degustowali wiśniówkę, porto i Pasteis de Nata – słynne lizbońskie babeczki z kremem budyniowym.

feel

Czterodniowa wyprawa do Lizbony była bardzo udana i serdecznie wspominana. Stało się tak za sprawą niezwykłej atmosfery miasta, jego architektury i krajobrazu, otwartych, pełnych radości, skorych do zabawy, a nawet szaleństwa Portugalczyków. Wiele osób obiecywało sobie powrót do Lizbony w przyszłości. Wydany po powrocie do Warszawy album potwierdza, jak bardzo udany i niezapomniany był ten wyjazd na europejskie antypody.

Projekty

Orange K2 Sales Summit 2019 – Sailing One Boat

Coroczna konferencja Orange K2 Sales Summit 2019 – „Sailing One Boat” Główną ideą tegorocznej konferencji sprzedaży K2 Sales Summit 2019 pod hasłem „Sailing One Boat” było podsumowanie minionych kwartałów, prezentacja planów na kolejne miesiące oraz podsumowanie jednego z programów rozwojowych dla sprzedaży. Nasza agencja zaproponowała koncept kreatywny, który nawiązywał do poprzednich organizowanych przez nas edycji …

Digital
Field marketing
Imprezy biznesowe
Imprezy otwarte
Incentive
inne
jetevents
Konferencje
Kongresy
orange
Pr i edukacja
salessummit2019
Szkolenia
Teambuilding
Warsztaty

Kontakt