Konferencja Sprzedaży i konferencja prasowa „Orange Światłowód”
Dwie konferencje jednego dnia – konferencja prasowa oraz konferencja dla menedżerów sprzedaży i partnerów, razem 500 osób, w tym – dziennikarze, partnerzy, managerowie sprzedaży, top management. Uczestnicy w czasie spotkania mieli doświadczyć technologii FTTH i zastosowania usługi Światłowód Orange, zdać sobie sprawę z ich ważności we współczesnym świecie, a nie tylko poznać technologię.
create
Jak, w sposób atrakcyjny i przekonujący, a jednocześnie zgodny z rzeczywistością i potrzebami marketingu, opowiedzieć w trakcie eventu o nowoczesnym łączu internetowym w technologii FTTH? Jak i czy odejść od technologicznego slangu, aby dostarczyć informacji naprawdę niezbędnych w procesie sprzedaży, nie tracąc przy tym wiarygodności? Przed takimi pytaniami stanęła agencja JETEVENTS planując eventy związane z wprowadzeniem na rynek usługi Światłowód Orange. Odpowiedź, poprzedzona gruntownymi przygotowaniami, nadeszła stosunkowo szybko: o technologii FTTH i Światłowodzie powinni opowiedzieć jej użytkownicy.
act
Istotną częścią konferencji, która odbyła się w EXPO XXI w Warszawie, było widowisko teatralne opisujące perypetie współczesnej rodziny, w której życiu technologia odgrywa istotną rolę. W kilkunastu scenach przedstawiliśmy zabawną intrygę wplecioną w losy rodziny Malinowskich ukazując przy tym, w jaki sposób, każdego dnia, korzystają oni z wielu urządzeń podłączonych do sieci. W każdej scenie udowadnialiśmy, że jest im (czytaj: nam wszystkim) niezbędna informacja, edukacja, komunikacja, rozrywka, bezpieczeństwo, zdrowie – a wszystkie te dziedziny są dziś nie tylko mocno związane z nowoczesnymi technologiami, lecz wręcz nie mogą się bez niej obejść. Stworzyliśmy rozbudowaną scenografię z blisko 50-metrową sceną (mieszkanie Malinowskich), zamontowaliśmy kilkaset urządzeń, które brały udział w sztuce a także były testowane przez uczestników, przeprowadziliśmy live streaming wydarzenia w Internecie, zaprosiliśmy ekspertów – blogerów z dziedziny technologii, przygotowaliśmy kilkanaście showrooms prezentujących zastosowania nowej usługi.
feel
Kreatywne a zarazem niebanalne podejście do tematu technologii, odniosły oczekiwany efekt. Spektakl teatralny, wystąpienia blogerów – rzeczników technologii FTTH, showrooms, konferencja prasowa i wystąpienia ekspertów Orange stworzyły wielowymiarowy, dynamiczny i efektowny mixer eventowy. Wydarzenie oraz zaprezentowana podczas spotkań usługa zapadły w pamięci uczestników na długo.