Image is not available
Slider

 

Dwudniowa, międzynarodowa konferencja poświęcona wyzwaniom globalnych rynków finansowych

Wystąpienia keynote speakera, którym był Mark Mobius – guru rynków finansowych oraz wielu gości specjalnych. Największy kongres rynków kapitałowych w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

create

Zadaniem JETEVENTS była kompleksowa kreacja i organizacja wydarzenia, w tym m.in. koncepcja i obsługa PR, koncepcja programu i tematu przewodniego, zarządzanie stroną internetową, koordynacja przygotowań, przebiegu konferencji oraz ewaluacja wydarzenia, koncept kreatywny i organizacja uroczystej gali.

act

IPO Summit Warsaw 2013, odbyła się w Centrum Giełdowym w Warszawie i przebiegała pod hasłem „Global Capital meets Global Business”. W ramach kongresu odbyły się trzy sesje plenarne, wystąpienia key-note speakera i gości specjalnych, panele dyskusyjne, warsztaty dla dziennikarzy i spotkania one-on-one, dyskusje panelowe z udziałem przedstawicieli międzynarodowych inwestorów i praktyków biznesu, warsztaty i prezentacje case’ów dla dziennikarzy ekonomicznych.

Gala, pod hasłem „Investing in talent”, odbyła się w hali namiotowej przed Pałacem na Wodzie w Łazienkach Królewskich. Koncept „Investing in talent” wskazywał na potencjał twórczy młodych, zdolnych, będących inwestycją artystów, którzy wystąpili w programie artystycznym gali.

feel

W wydarzeniu wzięło udział 800 osób reprezentujących sfery rządowe, bankowość, kancelarie prawne, fundusze inwestycyjne, dziennikarze. Konferencję oceniono jako sukces organizacyjny i programowy.
Gala IPO Summit Warsaw 2013 została oceniona jako sukces, zarówno pod względem organizacyjnym jak i programowym (artystycznym). Dobry okazał się wybór miejsca, które charakteryzowało się prestiżem, walorami wizualnymi a także sprzyjało swobodnym konwersacjom. Właściwa była formuła garden party oraz koncept kreatywny – Investing in talents.

Globalna kampania promocyjna, relacje w mediach światowych, w tym blisko godzina w CNBC Europeact, 87 oryginalnych publikacji w 20 krajach. Sukces medialny i organizacyjny. Event otrzymał główną nagrodę w kategorii Kongres w konkursie MP Power Awards 2013.

Projekty

BIK | Jubileusz 20 lecia

Jak celebrować 20 lecie firmy wraz z pracownikami, z rozmachem, lecz niebanalnie? 20 tygodni, 20 różnorakich aktywności, z pełnym zaangażowaniem wszystkich pracowników firmy. Wyzwaniem było zaprojektowanie niestandardowego wydarzenia związanego z jubileuszem, angażującego pracowników i budującego wizerunek firmy, która wyjątkowo ceni swoje kadry. Zaproponowaliśmy 20 eventów odbywających się co tydzień aż do dnia urodzin BIK. Istotnym …

Digital
Field marketing
Imprezy biznesowe
Imprezy otwarte
Incentive
inne
Pr i edukacja
Teambuilding

Kontakt