Slider

BIK – dwadzieścia jubileuszowych tygodni

Biuro Informacji Kredytowej obchodzi w 2017 roku swoje dwudziestolecie. Planując obchody jubileuszu firma skierowała do kilku agencji zapytanie o koncepcję okolicznościowego wydarzenia.
Agencja JETEVENTS przygotowała nietypową propozycję nie – jednego, lecz dwudziestu eventów tworzących celebracyjny maraton trwający dwadzieścia tygodni. Pomysł spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem klienta i doczekał się realizacji w okresie od czerwca do października 2017 r.

Strategia sprowadzała się do rezygnacji z jednego eventu na rzecz zwielokrotnienia efektów wywoływanych przez pojedyncze, cotygodniowe imprezy. Istotą konceptu było przygotowanie wydarzeń o różnorodnej tematyce, odbywających się w siedzibach BIK, adresowanych do pracowników, komunikujących jubileusz, dostarczających wrażeń, edukujących i integrujących. Tematyka wydarzeń została dobrana na zasadzie „dla każdego coś dobrego”. W efekcie, już po pierwszych tygodniach, pracownicy firmy oczekiwali kolejnej środy z zaciekawieniem zastanawiając się co tym razem się wydarzy.

14 czerwca rozpoczęło się odliczanie dwudziestu tygodni do jubileuszu. Event inauguracyjny pod nazwą „BIK na zdrowie” to kram ze świeżo wyciskanymi sokami z owoców i warzyw. Kolejna środa to „dzień przyjemności”, którego treścią były spotkania z dietetykami. Trzeci tydzień przyniósł turniej piłkarski w FIFA17 na Playstation z kalendarzem eliminacji i emocjonującym finałem rozgrywek. „Na wesoło” to dzień, w którym w firmie pojawili się karykaturzyści tworzący zabawne portrety. Potem był „dzień owoców” i smaczne, pomysłowe sałatki, „Dzień łamania głowy” z sudoku i krzyżówkami „Spotkania z trenerami personalnymi. W kolejnych tygodniach pojawiły się m.in. pyszne lody, savoir-vivre i etykieta biznesowa, „dzień dbania o dłonie”, „dzień czekolady”, „dzień uśmiechu”, , spotkania z fizjoterapeutami. W „Dniu krwiodawstwa” pracownicy oddali 7 litrów krwi, a w wyniku „Dobroczynnego Kiermaszu Kulinarnego” zebrano i przekazano na cel charytatywny przeszło 4 tysiące złotych. Z końcem października, po 19 tygodniach zabawy, przyjemności, łamania głowy, dbania o zdrowie i kondycję, przyszedł czas na finał i wielki jubileuszowy tort.

Cykl wydarzeń, będący w istocie kampanią eventową, zyskał bardzo wysokie oceny zarówno szefów firmy, jak i uczestników. Wszyscy jednoznacznie zaaprobowali koncepcję dwudziestu imprez – niespodzianek, o tematyce bliskiej pracownikom, odpowiadających na ich oczekiwania. Cykl „Dwadzieścia tygodni do jubileuszu” potwierdził starą prawdę: prosty pomysł – dobry pomysł.

aut. Bodan Wąsiel | Creative Director JETEVENTS

Projekty

GPW | Gala Podsumowanie Roku Giełdowego 2017

  Liderzy polskiego rynku kapitałowego nagrodzeni za osiągnięcia w      2017 r. podczas Gali Podsumowania Roku Giełdowego W siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie odbyła się uroczysta Gala podsumowująca Rok Giełdowy 2017. Podczas Gali nagrodzono instytucje, które w minionym roku osiągnęły najlepsze wyniki i w widoczny sposób przyczyniły się do rozwoju polskiego rynku kapitałowego. …

Digital
Field marketing
Imprezy biznesowe
Imprezy otwarte
Incentive
inne
Pr i edukacja
Teambuilding

Kontakt